Saknar snön lite

Jag hade velat vara kvar i stockholm över helgen, gå ut och rocka på nåt dansgolv. käka en massa god mat, bo på hotell. Varför var det ingenting jag -vi - tänkte på innan jag åkte. Eller vill jag hem till G3? vad är G3 när man har en hel stor stad att festa i. Jag vet, det är inte mycket som slår G3 meen en helg här skulle sitta fint. Jag har inte ens hunnit shoppa nåt. Överallt finns det små charmiga butiker och cafeér.

Det finns ingen snö och jag tror fortfarande det regnar ute (men om man bortser från det) så tycker jag om att vara i en större stad. Jag skulle kunna bo här om jag fick bo mitt i smeten. Och visst skulle jag sakna vackra vita snö vallar runt trottoarerna jag skulle sakna det knarriga ljudet och den tysta stämningen som är hemma. Men jag vill ha detta utbud. Allt är så mycket  mer - betyder i och för sig inte att jag skulle få en bättre livs kvalite här. Men allt är relativt.

Bio ikväll.
 


Kommentarer
Postat av: malin

Det finns ju INGET som slår G3 och det vet du ju redan ;p

japp, här är det härliga lata dagar och du har lite mer av fqd28dec08arnbkk/ask/r,up17nov08 antar jag, du ser ju vad jag kan haha. Ja, du är väl proffs på det där redan ;) Vi ses på dansgolvet i helgen ;p

Kram!

2008-12-11 @ 18:19:02
URL: http://hollywoodstar.blogg.se.
Postat av: malin

Haha, jaa jag tänkte det, det är ju så himla trevligt och så skrev jag ju t.om fel, fy skäms, men det blir väl så när man har fullt upp av att titta på web-tv hela dagarna, har ju redan glömt allt jag lärt mig.

Ehhh, det var en dum fråga, sover Dolly Parton på rygg eller? ;p Klart jag ska ut och det ska du med!!

2008-12-11 @ 21:23:09
URL: http://hollywoodstar.blogg.se.
Postat av: malin

Va fan?! Nu blev det samma här. Tror att mitt meddelande försvann med.. eller?

2008-12-11 @ 21:24:45
URL: http://hollywoodstar.blogg.se.
Postat av: vasso

Javisst, jag var iväg på agnes och olsson och passade samtidigt på att bli av med en tusenlapp på ansiktstvätt och krämer jag bara va "tvungen" att ha :)

2008-12-11 @ 23:28:14
URL: http://vasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0