Tävling på G

Jag säger godnatt med en tävling. Glöm inte att knata in och lämna en kommentar HÄR för att ha chans att vinna denna supersöta jacka. Den kostar 545:- att köpa, så nu jäklar ;) Kan ju även denna gång bli en fin julklapp till någon. Har du shoppat klart föresten eller blir det sistaminuten julhandling?

Vad gör jag vaken!?
Spelar in en film på mig själv. Haha. Det är sant. Jag brukar prata med mig själv på det sättet. Stirrar i kameran och filmar. Sedan kollar jag på mig själv och försöker se vad jag tänker, hur jag mår. Liksom kollar läget. Fler än jag som gör såhär!? Kanske lägger upp den i morgon om ni har tur.



Kommentarer
Postat av: marie

det var en rolig idé att spela in sig

själv :) ska kolla in tävlingssidan.

vi får se vem som blir först att köpa

filmen då.

sov så gott!

2008-12-13 @ 01:18:00
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hoho. har ni tinat än? jävlars va kallt det var" ch ni som hade så tunna kläder.... brr! vi har tryckt i oss mcdonalds-mat här nu så nu tänkte jag somna till nån film. hörs och ses och ja, får ta den där business-fikan dårå ;)

2008-12-14 @ 03:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0