Tjena bruden


Shit vad jag är snygg bakom mitt skrivbord.
Suck dom borrar och har sig utanför mitt fönster, hela jag skakar. Hela sängen skakar. Syster Towa skulle säkerligen jämföra dessa orytmiska skakningar med en härlig vibrerande dildo. Men jag njuter inte av detta. Finns det inte fler tjejer än jag som ogillar dildos. Man börkar ju undra. Eller jag har undrat länge. Jag blir tokig, galen och ur balans när någon stör min söm på det här viset! Till råga på det börjar jag jobba en timma tidigare.

Sura inte Sara. Ingen kan överleva på en halvtidslön ändå, så var glad över alla timmar du får jobba.

Jag vet.


Kommentarer
Postat av: Matts

Haha. Du är rolig du.

Dom borrar utanför mitt fönster med. Bor vi i samma hus måntro!?

2008-12-18 @ 15:24:46
Postat av: Carina M

Jag fattar inte varför du fortfarande bloggar. Jag har undrat så många gånger varför du beskriver din reseblogg som en RESEBLOGG. Du reser ju inget nu? Jag vill inte läsa om din vardag. Jag vill läsa om det du skriver att du skriver om. sur

2008-12-18 @ 15:30:26
Postat av: Towa

Men vem är Carina M? Finns det någon blogg som bara innehåller en enda sak? skit på dig

2008-12-18 @ 16:59:17
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0