Resor jag är sugen på

Bara jag som inte hade en aning om vart Cape Verde ligger? Det faschinerande ö-riket i Atlanten. Nu vet jag. tack vare ett par som kom in i butiken och ville boka en resa till Boavista (Jag googlade fram att Henke Larssons pappa kommer därifrån!) Men vilket underbart härligt ställe. 15 st öar varav några få är bebodda. Lugn känner jag bara när jag läser om öarna och resmålen. Fritidsresor har charter dit.

Så dit bär nästa resa, ja alltså den efter Turkiet.
Botswana är ett annat resmål som etsat sig fast i huvudet. Där ska oförglömlig safari finnas och orörda marker där djuren strövar fritt. Någon av mina läsare som varit där?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Botswana! det låter jätte härligt, dit tycker jag du ska resa till.

Hotellet i Turkiet, har jag inte varit in i , men gått förbi, det såg fint ut.

Det ligger väl efter stranden?

2008-12-30 @ 11:05:26
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0