Man får inte stjäla

Vi grillade mitt i skidspåret...
Va får man inte det?
Men vart ska man grilla då?

Är det bara för att jag är uppväxt på landet som det känns självklart att packa ved i en påse och ta sojakorven i handen och gå rakt ut i första bästa skog. Vart grillar alla ni som växt upp i stan?

Vilken härlig Söndag, jag efterlyser åter igen fler av dessa dagar. Pulka och snö. Kalla fingrar och rosiga kinder. Behöver jag nämna galna barn och varm choklad. Det hör väl liksom till.

Surfar runt på alla de "stora bloggarna" Alla verkar ha tappat det glada julhumöret och surar nu över att "små bloggarna" lurar till sig läsare från deras bloggar genom att lämna kommentarer i stil med: "Tack för att du läser min blogg, kul att du gillar den" Kan man inte bjuda på det om man har tusentals läsare varje dag? Finns det en oskriven lag om hur en kommentar måste formuleras och vad den får innehålla.

Man får inte stjäla läsare!
Men det är helt okej att köpa dom.

Jag har stickat mössor, tro det eller ej...





Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, så sant. Man verkar kunna köpa det mesta idag.

2008-12-29 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0