Kjol

Idag var vi på Jamtli - provade på att göra ost i mejeriet och besökte bakstugan för att smaka på nybakat tunnbröd. Vi klappade hästar och pussade naffsiga mular, vi skrattade åt getter och Wilmer lekte sjörövare och kapten på en båt. Vi sjöng Ebba Gröns staten och kapitalet så det dånade i hela huset och gick catwalk på deras utställning - vad har du på dig. Vilken mysig helg!

Jag har köpt en vit kjol på Åhlens rea, 50:- rena rama fyndet och himla söt. Packade lite lådor idag och mitt i flyttningen av grejor kom jag på att jag måste prova den och fota, så slängde på mig lite från lådorna och fotade samtidigt min stora snygga väska som jag hittade på återvinnings centralen i en sop container.

Hoppas ni haft en lika skön helg som jag har!

 

image1269image1270image1271image1272

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jätte fin outfit :)

2008-02-26 @ 20:37:51
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0