Kokbok från bokrean

Vilken underbar karl jag har, titta vad jag fått från bokrean idag! :D En liten söt bok med vegetarisk mat. Och så har han kockat pasta och supergod pasta sås på fetaost och soltorkade tomater.
Vilken man - visst gillar vi killar som kan laga mat? ;P


Jag vann inte tävlingen på jobbet idag, men jag tog bra mycket samtal så min egna lilla tävling vann jag. Och det känns nästan bättre. Anders mamma hade lämnat sina röda fina halsduk och sina skinnvantar här på byrån. Jag mitt förvirrade snurrhuvud har gett Wilmer hennes halsduk i tron att det faktiskt var Wilmers, och Lollo fick hennes vantar - också i tron att det var Lollos. Så nu måste jag jaga reda på grejerna som tydligen var fina presenter hon nu saknar mycket.


Det blir inga fler middagar i Lungvik nu antar jag?
Eller åtminstone inte förens grejerna är tillbaka igen.



image1285

image1286


Kommentarer
Postat av: Helena

Oh hjälp vad många, men jag har faktiskt läst alla och svarat på nästan alla, hehe!Ha det skönt i sängen!

2008-02-26 @ 20:10:23
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: MiniJossan

Vilken bra fynd:)
Fyndade också massa kokböcker.
Trodde egentligen inte köpa så mycket, men det blir så lätt så på reor - att det bara slinker med för att det är så billigt...

2008-02-26 @ 22:24:14
URL: http://minijossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0