Godmorgon!

Har inte riktigt hunnit med att blogga i helgen. Lördagen var så seg innan jag kom igång men sedan var det full fart, jag tänker inte skriva om några onödiga förluster i sällskapspel, inte heller om en champagne flaska som gled oss ur händerna. I min värld var det jag och Towa som vann - jag är övertygad om att det andra laget fuskade STORT!

Jag är ingen dålig förlorare.

Söndagen ägnade jag åt Anders, Nellie, Wilmer och Emma vi var på Törners och fikade och på ridskolan på Frösön. Sedan låg jag smått utslagen och på soffan medan Anders grattade sin mamma i Lugnvik.

Henke och Anders när dom dominerade - (Anders ordval) black jack bordet på Olerays.


image1038

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0