Nej till spelkväll tack!


Att jag inte var sugen på spelkväll, betyder typ att jag inte vill vara uppi högljudda människor som spelar spel. Men tydligen var jag otydlig där och sitter nu mitt i spelens mecka.


Någon som såg Outsiders i måndags? Tänk vad mycket man inte har en aning om här i världen, jag trodde faktiskt att jag hade koll på det mesta men Ponny Play? Kvinnan är häst med sadel och träns och svans, och mannen sitter på. Otroligt intressant faktiskt, vad människor tänder på. Kör hårt tycker jag! Har googlat runt lite och hamnat på diverse bloggar där reaktionerna inte varit så positiva. Men vad är problemet när två människor som är helt med på leken och varken skadar eller gör någonting mot någons vilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0