Nya halssmycken

Japp nu var det gjort!
Mitt tillgodokvitto på Larssons guld värkte så fasligt i min väska så alternativet att gå tomhänt ut från andra besöket i butiken idag fanns inte. Jag valde länge mellan en guldkedja med en sötvattenspärla på och en kedja i vitt guld med en berlock i vitt guld med syntetiska briljanter. Beslutsångesten var EXTREM och till slut blev det kedjan i rött guld och en kedja i silver med en större pärla på. Så efter lite kompromiss med mig själv fick jag nästan allt jag ville ha! Två enkla halsband som jag kan bära ofta, vardagligt som till fest.


image1058 image1059

Kommentarer
Postat av: Josiee

najjjs!

2008-01-29 @ 17:13:37
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0