Under 100 lappen

Under 100 lappen från ASOS :) Kul va? Allt under 100 kr är smaskens.
Söta ljuslila strumpr, en turkos liten plånka med vovve, örhängen, röda strumpor med spets på, Cherry kiss läpp balsam och mint tabletter i en flirt ask.

     
image1043 image1044

Sara
på jobbet, lite trött...jag köpte ju en brun utan sol på body shop. Man vill väl ju inte se så glåmig och grå ut som jag nu gör. Men hur orkar man smörja in sig med den!? Jag är ju ljus ljus ljus, bara att inse. Solarium då? har ju redan en i hushållet som har V.I.P kort på Solsystemet. Näe...jag fortsätter nog med min ljusa hy till sommaren kommer.

image1042

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker du ser pigg och frisk ut, lika söt som vanligt. Älskar dig. Kram

2008-01-28 @ 16:47:26
Postat av: Malin

skulle inte ha något emot dem där sakerna. Dem har mycket roliga små saker på ASOS!

2008-01-29 @ 14:57:10
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0