Film

Kommer ni ihåg Falcor i Den oändliga historien 1? Så jäkla söt att man önskar att han fanns på riktigt, tänk om jag kunde ha en drak/hund - spännande. Har ni någon film ni bara älskar? En gammal barnfilm eller en skräckis som skrämde skiten ur er, en drama som fick er att tänka flera dagar?

En film som satte sina spår var verkligen 21 gram,  jag såg den på bio för flera år sedan och grät hela kvällen. Jag kan inte komma ihåg varför, den var bara....så....ja....jag finner inte ens ord.








Kommentarer
Postat av: Towa

Godnatt min skatt. Din läppbild funkade inte, skicka igen !! Kram

2008-07-15 @ 01:12:34
Postat av: Emma Thoren

Min favorit film är purpurfärgen....varje gång jag ser den så gråter jag ut all vätska i kroppen tror jag, det har värkligen tagit mig med storm...sen finns det ju självklart en himmla massa bra filmerjag kan recomendera men purpurfärgen är ändå min favorit. kram

2008-07-15 @ 11:51:01
URL: http://emerentiass.blogg.se/
Postat av: Madssophia

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2009-03-03 @ 10:20:35
URL: http://madssophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0