Kvällen!

Hemma och klockan är snart 04:00, min kamera har varit med hela kvällen från det att vi pussades framför spegeln till det att jag gick barfota hem. Det sticker i foten, kanske glasbit, kanske kylan och den kalla asfalten. Men det är i vilket fall som helst inte av skorna. Men vilken kvälla! Anders är borta och Emma är full. Och jag då? Jo jag är slagen två gånger på kinden och en i magen...

-Flytta på dig!
-Varför det?
-Vakterna vill fram!!
-Är du vakt eller!?
-NEJ!
-Nej dåså, skaffa dig lite stötte tuttar så kan vi snacka sen....

Då säger bruden till sina vänner att jag är ful och fet, jag blinkar åt henne och slickar på mitt finger. Och samtidigt får jag en smäll på vänster kind, en smäll på höger och en handväska i magen. Läser du detta nu tjejen så menade jag inte att provocera dig så mycket, haha, jo lite men va liksom inte meningen att bråka. Jag gillar att retas bara.....

Du hade tur om du fastnade på en bild ikväll.....
(vill du inte vara med? skriv så plockar jag bort...såklart)
















Kommentarer
Postat av: Lavransselina

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-05-18 @ 09:17:32
URL: http://lavransselina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0