Packa?


Jag har inte ens börjat packa!
Kollade igenom mina klänningar och bestämde mig för att inte bara flyga med handbagage. 1dl förpackningar med vätska så det rymmer en 1l påse. Hur ska det gå med alla mina hudvårds produkter och krämer? Nej, det får bli en liten väska att checka in ändå, eller så delar vi på en....

Tog ett långt skumbad med en lyxig bubbelbit från Lush i väntan på att Anders skulle komma hem från golfbanan, men jag hann bada, duscha, torka håret och volyma upp det med volymtången från Björn Axén som jag fick av mamma i julklapp! Men han har fortfarande inte kommit hem.

Kan man gå vilse på golfbanan?

Det står överallt på internet att man inte behöver visum för Japan, meeen jag har inte ringt ambasaden för att dubbelkolla. Är det inte bara så typiskt att lita på ALLT som står på internet!

Ja, vi får se hur det går. Datorn följer inte med så kanske ses vi inte igen förns nästa vecka!








































Kommentarer
Postat av: Towa

Syster, min telefon funkar inte, vill bara önska trevlig resa, jag hälsade så mkt genom anders men vet inte om det kommer fram. Köpte sommarörhängen åt dig idag stooora röda blommor =) kram

2008-07-17 @ 00:46:40
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0