?

Men snälla väx upp!
Hela detta inlägg är dedikerat min lilla syster vars blogg ni hittar HÄR, såklart vill man inte läsa om hur, när och var syrran har sex ännu mindre nästan se henne ha det. Vi har haft våra diskussioner om hurvida det är ok eller inte att lägga ut bilder på sig själv naken på internet, jag förstår absolut hennes begär att få så många läsare som möjligt - men till vilket pris? Kan man inte ha en härlig sex blogg utan att själv beskriva sina sexleksaker, sitt sex, sin partner, visa bilder på sig själv? Det finns så många andra - smak fullare - sätt att göra det på.

Såklart håller hon inte med, är man ung och snygg och kåt så varför inte bjuda på sig själv - på allt är hennes motto. Jag tycker inte det är ok att hon med hjälp av sin nakna kropp söker uppmärksamhet och på ett naivt sätt försöka vara provocerande. Skärpning. Och det gäller inte bara henne, det gäller alla - kvinna som man ung gammal syster bror mamma pappa mormor farmor morfar farfar kusin.....osv. Men mina åsikter har ingenting att göra med hur avundsjuk jag är på läsar antalet, på alla kommentarer hon får eller att hon får hem en låda dildos. Jag tycker hon betalar ett rätt högt pris ändå för det gratis grejer hon får.
 
Ja syskon är härligt, man ska inte vara överens om det minsta. Men jag älskar dom ändå. Själva irritationen kanske går ut över Towa, men egentligen så menar jag att ta ut den på det mesta, där framför allt unga tjejer tror att deras nakna kroppar ska ge dom vad dom vill ha.

Kommentarer
Postat av: Jespernatasha

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-09-04 @ 09:27:38
URL: http://jespernatasha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0