Vart är jag i morgon?

Okej jag älskar tanken och känslan av att inte veta vart jag är i morgon, men nu börjar det faktiskt på att bli lite enerverande. Nordkap resan är inställd och egentligen förstår jag inte hur jag kunde hoppas på någonting så mycket - när jag ändå kände att det aldrig kommer bli. Jaja, det är bara att inse att Nordkap blir det inte - inte nu.

Ett alternativ var att åka upp över ändå fast inte så långt, men sedan blev det Stavanger med sina fjordar och härliga klippor. En tripp dit skulle vara ur skönt. I går ändrades planerna från bilsemester till flygresa och Tokyo stod överst på listan. Tänk vad häftigt! I dag bokade jag hotell i Peking - för att sekunden efter komma på att man faktiskt behöver visum. Tar tre dagar att fixa och jag vill flyga ikväll. Så det gick inte - inte nu.

Vad går egentligen att göra NU!? Tokyo!
 





Vinnaren i min tävling är:
pauliina
"hejhej. mitt bästa sverige resemål var Gränna.
Där har jag varit ända sen jag var liten och de är så mysigt och gulligt där.
Massa polkargrisar eller glisar, eller vad de nu heter. Man får se hur dem gör de också. Jättegullig liten stad med massa trevliga människor nära havet också. ;) "

Det dumma är bara att du varken lämnat bloggadress som funkar eller mailadress. Så läser du detta kontakta mig på [email protected]!


Kommentarer
Postat av: Olaialma

I love guest books, keep up the good work!

2008-10-10 @ 13:32:48
URL: http://olaialma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0