Jonas Gardell på Storsjöteatern

Oj jag har så mycket att tänka på! Det är resa till Rom och planer på vad vi ska göra där. Vi får ju inte missa det minsta och att vara spontan är inte att tänka på när vi har bara två dagar på oss. Jisses....Sedan är det maskerad hos Towa och kläder till den, shopping på tradera? Vart hittar man annars 80-tals kläder till en galen förvirrad idrotts lärare.

Jonas Gardell på Storsjöteatern den 2:a April, har jag sagt att jag så gärna vill gå!?
Jag önskar jag kunde trycka in för 8 personer så fick jag gå med hela gänget, och skicka räkningen långt bort.


image1454






Kommentarer
Postat av: Mariusjeanett

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-04-23 @ 07:48:32
URL: http://mariusjeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0