Kaxig

Kan man bli beroende av bloggandet? Jag känner en filur som inte gör annat än pratar om sin blogg, funderar på vad han ska skriva, hur han ska skriva, när han ska skriva. Vad tycker hans läsare är roligt? Är han rolig? (Jag nämner inga namn) Jag kan känna många gånger att jag måste fota, måste skriva, måste uppdatera dom som läser - men varför? När det går över från att vara en rolig grej till ett måste vart är det roliga då. För vem skriver jag - för mig själv eller dig som läser....

Det var fruktansvärt uppfriskande och en smula komiskt att stå i provrummet med Anders idag, ni vet hur tjejer ofta tittar på sig själv i spegeln och vägrar prova flera tröjor. Eller rumpan är för stor och jeansen för små. Gör killar också så? Inte Anders - han var snyggast, sexigast, skönast, grymmast, coolast - och för varje tröja han fick på sig var han ännu snyggare och coolare. Lite väl kaxigt och ibland står det mig upp i halsen.

Men tänk vad härligt att oftare kunna säga till sig själv i spegeln:
"Fan Sara vad du är snygg het och sexig idag"

Jag efterlyser lite mer självförtroende, skinn på näsan och djävlar anamma. Inte bara till mig själv - finns många brudar där ute som också behöver en skopa.



Sofia har fått ny design.

image215

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så jätte mycket. Är grymt nöjd :)

2008-03-18 @ 22:52:36
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Hahha han är rolig han anders =)
Men sara klart du kan stå framför spegeln en gång om dagen och säga till dig själv att du är snygg sexig och cool....gör det ända tills du tror på dig själv...jätte bra om man vill höja självkännslan lite mer.
För mig är du alltid bättre än vad du kanske själv kommer att inse...kram

2008-03-19 @ 11:39:45
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0