Seg dag seg kväll

Idag var en sådan dag då det inte blev mycket gjort. Segt på jobbet, och buss turen hem tog mest hela dagen. Nu sitter jag och Lollo i soffan och pratar modebloggar, hon med sin sjungande dator och jag gör allt för att få henne att åka hem en vettig tid. Gärna innan 22.

Vad gör vi om vi inte kommer med planet till Rom på Fredag då?
 Då blir det romantisk weekend i Stockholm, man får göra det bästa av situationen och hålla sig så långt bort från datorer, pokerbord och speldjävulen.

Efter denna bild är det nog inte bara Anders som tycker att jag ska sola....

 image1458 image1457




Kommentarer
Postat av: Towa

Ha det så underbart i Rom mina duvor =) skicka ett vykort ;)

2008-03-26 @ 23:45:38
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0