Bulgarien?

Ny dag - nya andetag. Mina vakna timmar går åt till att tänka resor, och jag vet att jag tjatar men det blir ju lätt så när man ser fram emot någonting. Jag funderar och planerar, letar sista minuten och kollar avgångar/tider/datum, hur många ska med, vart ska vi bo!? Men nu börjar allt trilla på plats, det blir en mini bad semester i början på Juni. Hittade en idag till Bulgarien för 1999:- så nu söker jag semester en vecka och hoppas på att det går vägen. Så blir det lång semester till hösten och kanske någon weekend där i mellan :P

Jag har vikariet fram till 31:a December. Jag måste passa på att resa mycket innan dess!!

För övrigt, om jag ska prata om annat än RESOR så fungerar träningen superbra, jag är så glad att jag äntligen tagit mig i kragen och fixar att gå ner de kilona jag lagt på mig under vintern. Jag mår toppen! 

Hittade detta härliga hotell på Ving, kostade dock en liten slant.

image1579

image1578

Kommentarer
Postat av: Towa

Följ med oss två veckor på All inclusivehotell 5stjärnigt för 7tusen i augusti

2008-05-14 @ 17:02:44
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: Britishguyhomes

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-10-13 @ 11:20:28
URL: http://www.britishguyhomes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0