Horoskop

Godmorgon, tillbaka på jobbet och jag uppdaterar bloggen. Har varit en härlig helg med fest och G3, träning och filmer i sängen. Har hunnit med så otroligt mycket!

Jag läser ofta mitt horoskop i tidningen när jag åker till jobbet, känner ni igen horoskop som "Du hinner idag betydligt mer än vad andra tror att du klarar"  "Du tar ett viktigt beslut gällande utbildning" "Det är hög tid att du ber någon om en gentjänst" Men mitt horoskop lät en aning knasigt.........´


"Du tar ett beslut som har att göra med din hälsa. Kanske du vågar opererar , kanske du börjar banta"


Haha, är det mina alternativ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken tidning var det i?

2008-05-19 @ 11:01:34
Postat av: Emma

Mhe.. vad sjukt hahaha...du är ju så himla fin precis som du är ju...du behöver inte göra något av det....
Ses i kväll...puss

2008-05-20 @ 12:34:51
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: Nikolaibenedicte

Nice site, keep up the good work!

2009-11-19 @ 07:54:21
URL: http://nikolaibenedicte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0