Lägenhets titt

Jag trodde allt var klappat och klart med Las Vegas idag när jag fick min semester beviljad, men icke. Då surar syster över att de datumen inte passar henne, så det var bara till att börja om....

Hittade en lägenhet idag jag vill kolla på, tänk om vi kunde hitta en stor lya med högt i tak och stora fönster. Gärna något rum för färger och stora målardukar, jag vill ha stora dörrar och vita väggar. Ni vet en gigantiskt stor lägenhet men den ska ändå kännas mysig och hemtrevlig. Hoho? Vart finns alla de lägenheterna??

Någon som har en bra sista minuten sida att tipsa om?
Letar resor till Bangkok också, billigt, jag hittade med SAS för 7700:- någonting de datumen jag ville åka, meeen jag gissar att jag kan hitta billigare. Eller? Fast å andra sidan är väl de rätt okej....


image1577






Kommentarer
Postat av: Emma

Du sa ju till mig att jag kunde hitta billigare än 5200 kr så då borde det ju inte vara nått problem för dig heller då eller?

2008-05-12 @ 19:48:14
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: Siolia

Emma jag tycker 5200 är ett bra pris....

2008-05-12 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0