Stannat for lange...

Jag ar lite less pa cury och ris nu - jag trode INTE man kunde bli det!? Men overallt far jag samma starka mat och jag har ont i magen. (Jag vet Emma, du har ratt) Och overallt moter man samma smiliga thaimanniska som inte fattar ett dugg. Okej, alla behover inte kunna engelska. Men sag da till att du inte fattar istallet for att nicka. Jag stor mig mer denna gang i thailand an min forra. Varfor?

Iidag at vi faktiskt potatis och gronsaker pa Buffalo Steak House. Mamma at pasta. Inte billigt, och ingen vidare Iskaffe heller. Men iallafall nagonting som smakar anorlunnda. Haha, vi ar lite for rastlosa for att stanna sa har lange pa en och samma strand marker vi nu, men hotellet ar redan betalt och vi aker hem om nagra dagar.

Jag har brannt mig pa vaderna, det ar ett evigt smorjande for jag vill inte flagna som en odla.

Jag tycker bra om Thailand, bast om Koh Chang, hit aker jag med Anders om vi inte drar till Sydamerika nasta gang......

Inte fler bilder undrar ni? JO, men inte fran idag.



Kommentarer
Postat av: Anette

OJ; vad ni har blivit bruna. Fint

2008-11-16 @ 17:32:21
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0