Fniss fniss




Första advent och jag har inte ens julpyntat. Då är det mysigt när resten av staden lyser av ljusslingor. Gågatan idag var full av rödrosiga barn och påpälsade vuxna. Jag ska nog ha en adventljustake trots allt.

Kollar på sanningens ögonblick nu, haha. Det är så roligt att se hur dom klipper ihop och lägger in tokiga miner i "tysta minuten" ögonen blir stora. Dom sommar in svettdroppar, en min man gjorde i pausen ligger helt plötsligt in klippt i den svåraste frågan. Dom är roliga - Kanal 5. Som inte ens kunde bjuda på mat när vi spelade in. En speedad man med kritvita tänder bad oss till och med att nappa på Pontus inviter - ni vet det blir ROLIGARE TV om man pratar och inte bara svarar ja och nej. Vadå nappa? Ingen säger väl åt oss att prata om vi inte vill.

Först nu tänker jag på att jag satt i den där soffan och muttrade åt att dom trodde att dom kunde bestämma vad vi skulle säga, hur vi skulle reagera. Gärna över reagera om vi kunde! Nej jag skrattar åt kanal 5, jag skrattar åt Pontus och hans fjantiga program. Vi skrattade oss igenom hela programmet, syns inte det? Haha.









Kommentarer
Postat av: Barbro

Advent i all ära.....

Välkommen hem!!!

Tack snälla, snälla Sara för min FINFINA blogg!

KRAMAR från mig!

2008-12-01 @ 13:22:04
URL: http://ordna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0