Sista dagen i paradiset

I morgon bar det av till Bangkok, ska bli skont. Jag har lite hemlangtan nu faktiskt.
Dagen har varit mulen och blasig, sa typiskt nar det ar sista dagen! Men jag lyckades branna mig iallafall, smorjde in mig i cocos olja och nu ar jag rod pa knana och laren, inte minst i ansiktet. Cocos olja har jag fatt vetat ska vara bra som solskydd? Men inte pa mig tydligen....

Nasta Koh Chang resa vet jag redan vart jag ska bo. Pa Koh Chang Kach Spa & Resort i lyx. Och sen bohemiskt pa Independent Hostel.

Snart ar jag hemma i vanliga vardagen igen, med en pojkvan som jobbar heltid!!Hur kommer allt att vara da? Spannandeska det iallafall bli med nya jobbet pa Ticket!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!

Prova Aloe vera nästa gång så ska du nog se att det funkar bättre än olja :p

Shoppa loss för mig med i BKK så ses vi snart hemmavid!

2008-11-18 @ 15:07:33
Postat av: Linda

WOW! vilken oerhört givande reseblogg! ett tips till nästa resa bara... börja njuta av semestern istället för att gnälla sönder den, eller möjligen, låt bli att ta med datorn så man slipper läsa ditt gnäll. och du påstår att resa är det bästa som finns? jag skulle INTE vilja läsa om det värsta du vet.

2008-11-18 @ 15:07:56
Postat av: Towa

shit vilka bilder, fy fan jag skrev precis att jag inte ville åka till thailand...wahh

2008-11-18 @ 16:55:58
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Emma

Hej gumman...jag tycker inte att du gnäller nånting utan skriver om det du tycker är bra och mindre bra med resorna vilket är skit bra för man vill ju veta bådeoch när man läser om resor.

Sen har inte du tvingat någon att läsa din blogg så tycker man att den är så dålig så varför läsa den då?

Nej ni som alltid klagar och kommer med dåliga kommentarer....det är bara så tragiskt att ni är dem ni är och tror att ni skulle kunna göra allt så mycket bättre själva och samtidigt inte kan stå för era egna åsikter.

Kör på du gumman i samma race...jag tycker att du och din blogg är toppen!!Längtar skit mycket efter dig nu ska du veta =)

kram

2008-11-19 @ 12:39:19
URL: http://emerentiass.blogg.se/emmasresa
Postat av: Beckah

Hej Sara :-=) Towa tipsade om din blogg. Jättekul att hitta dig. Gött att resa, jag är ingen resande människa, inte för att det är tråkigt och ointressant utan mer för att ekonomin aldrig tillåter. Låter helt underbart att resa så mycket.



Jag ska iväg den 13 december faaast det är ju till Kanarieöarna så det räknas knappt ;-)



Ha det gott :-)

2008-11-20 @ 10:10:52
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Siolia

Linda! Eller skit i att läsa över huvud taget? Hört talas om att internet och datorer kanske finns någon annan stans i världen också. Så jag hade ingen egen med mig, JO DET ÄR SANT!! Det finns datorer i Thailand!!

2008-11-22 @ 07:42:48
Postat av: Natalie

hahaha!!! vem har sagt att det olja är bra som solskydd? är du läskunnig? kanske ska kolla vad det är för solskyddsfaktor i oljan till nästa gång? ;) olja är ju välkänt som stekande effekt, något man använder om man är rejält brun och tål solen väldigt bra. och att ta olja i ansiktet låter ju inte skitsmart direkt. jösses!

2008-11-22 @ 23:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0