Borta bra men hemma bäst?

Jag är hemma.
I går tog vi en lång vinter promenad till Elgiganten, jag tycker vintern är helt underbar och jag är sötare i vinterkläder än i bikini. Haha. Jag tycker inte jag har gnällt så värst mycket som ni påstår. Jag har haft det underbart och vet att det är få förunnat att kunna resa så som jag har gjort det senaste året. Billigt men i lyx. Vi fick åka business hem och jag är så glad att mamma fick möjlighet att uppleva det! Hon jämförde det med att ligga hemma i soffan framför en bra film och bli serverad, och ja. Det är ju så.

Planerna framöver blir Spotlife träff med tre rätters middag i Stockholm nu till helgen. Spotlife har tagit över designen och marknadsföringen av Emmasresa bloggen. Helgen efter blir det kryssning med CHICOLA - en organisation för latinamerikaner (varför ska jag på den kryssningen då? haha) Men Emmasresa bloggen är ett projekt där vi ska till Colombia för att hitta Emmas rötter. Och då ska vi så klart vara med i den föreningen. Vi kan få många bra tips och ideér om inte annat.

Den först December börjar jag på Ticket.


En medelålders fet vit man med en thailändsk ung vacker tjej, är det lycka det?





Kommentarer
Postat av: Anette

Välkommen hem båda två!

KRAM

2008-11-23 @ 11:00:21
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0