White Sand Beach

Det hander inte sa mycket nu. Slappt och stilla. Vi solar, badar, solar, ater, badar, dricker frukt drinkar, badar, solar. Vi har flyttat till ett mindre fladigt hotell men det ligger ocksa pa White Sand Beach. Men det finns pool och havet alldeles utanfor dorren typ. Vi trivs. Men kanske ar det dags for en liten moppe tripp?

Jag forsoker komma in i en bok, jag har borjat pa tre bara idag men ingen av dom passar mig. Kanske lite less pa att lasa, eller sa ar det bara fel bocker. Men i kvall ska jag borja pa den fjarde - den maste passa. Haha./ Annars far nog mamam spader pa mig i morgon om jag inte kan ligga still i solen. Har varit som ett rastlost barn idag.

Vi plockar snackor - saklart. Mamma ar ju har.





Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!

Hoppas ni har det skönt.

Här har det kommit lite snö i natt, vi har ca. 2 minus nu.

KRAMAR till er

2008-11-14 @ 14:09:25
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Towa

Men nu är det braaa, kom hem:(

2008-11-15 @ 09:17:24
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0