Resklar?

Jag packar superlätt när jag reser, eller som mest en liten dragväska. Annars gillar jag att resa med ryggsäck. Så enkelt att bara slänga på ryggen och traska iväg. Haha, det är några gånger jag önskat att den lilla kabinväskan med hjul istället hade axelband och gick att bära.

Jag hittade Resklar - en butik som säljer nödvändiga eller onödiga prylar. En sak som är säkert är: Där finns allt som underlättar när du är på resande fot. Detta lilla passfodral i guld är otroligt sött och ett smart alternativ om man inte vill slita sönder sitt pass. Och så står det I love travel på =)






Syrran tipsade om detta klipp på youtube, och jag grät när jag såg det.
Man blir som så lycklig ända in i själen.
Såklart tror inte Anders att det har hänt på riktigt, så jag Googlade fram denna artikel på Expressen. Om jag förstår det rätt så finns redan filmen på VHS?

Spana också in denna sida.

"John Rendall och Anthony "Ace" Bourke handlade en lejonunge på Harrods 1969. Han fick heta Christian och skickades till friheten i Kenya när han blev för stor för att leva med dem i centrala London. När John och Anthony senare åker för att träffa Christian som blivit vuxen varnas de. Han kanske inte känner igen dem och anfaller.Lejonet är trognare än så och överöser sina gamla vänner med lejonkramar och slickningar.
Nu förhandlar Sony Pictures om att få köpa rättigheterna till historien.
Målet är en långfilm baserat på boken "A lion called Christian" som de båda männen skrev
."

  






Kommentarer
Postat av: Linda Pierre

Kul att hittat till vår shop, är det någon produkt du gärna skulle se i shoppen får du gärna slänga iväg ett mail till mig. Glöm inte spana in vår blogg (www.resklarblogge.se) också där vi vill få våra kunder och läsare att känna sig ännu mer Resklara.:) /Linda

2008-10-03 @ 11:25:36
URL: http://www.resklarbloggen.se
Postat av: Carolina

Åh, älskar det klippet! Började också gråta när jag såg det, tycker det är så himla fint! =)



Tack ännu en gång för designen! Är supernöjd!

2008-10-05 @ 13:59:35
URL: http://carolinabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0