Ta ingen skit

Har ni haft en skön kväll? Jag var inte alls peppad för ett träningspass men nu efteråt är jag så nöjd över mig själv. Shit jag är så bra! Det gäller bara att få in en rutin, en vana. Det är konstigt vad mycket utav det vi gör bara går på rutin. Men ibland måste man bryta vanor, iallafall de dåliga.

Hade en kund idag på jobbet som var så otroligt ner värderande och han fick mig att känna mig så liten. Det fick mig också nu ikväll att tänka på att jag aldrig får ta den positionen i en diskussion som göra mig själv liten. Nästa gång någon använder svåra ord och avancerade meningar för att trycka ner mig i backen så ska jag stå på mig. För jag tar ingen skit.


Jag hoppandes i Blue Lagoon på Island.


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

åååh vad det där ser skönt ut!

är det mineraler och sånt i det där vattnet?

2008-09-26 @ 02:46:43
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ok, klart jag tror dig aven om det ar som du sager svart att tro nar det inte syns pa dig...men jag forstar for det ar ju som med mig med, jag har 27 kilo i overvikt och jag menar det kunde ju knappt min lakare se sa.

Men sen hor det ju till naturens gang att ju aldre man blir desto mer kommer man att vaga.... anda fram tills man blir passionar och gar ner i stallet.

Men som sagt jag tycker att du ar sa sjukt fin precis som du ar och bland de finaste, sexigaste tjejer jag kanner och satt och det ar sannt!!! men sjalvklart att jag forstar om du inte ar van att vaga 10 kilo mer nej men da vill man ju fa bort det.....men va radd om dig, vill inte att du forsvinner gumman...hahah

Saknar er och erat harliga skratt.... ses om en vecka pussar och kramar i massor till dig fran mig

2008-09-26 @ 05:59:53
Postat av: Emma

Det ar jag som rakade skriva den anonyma komentaren gumman, men det tror jag du forstod enda men for sakerhets skull =) puss

2008-09-26 @ 06:02:42
URL: http://emerentiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0