En helt vanlig dag

Jag har garvat mig igenom dagen. Det sjukaste ever hände i går.

Har du någonsin nobbat en snygg kille/tjej som gärna skulle gå hem dig efter kvällens slut? Till saken hör att du inte haft sex på åratal och nästan glömt hur man gör, att du tycker bruden/grabben är grymt snygg och att du är så sugen så du håller på att spricka. Trots detta, säger du nej för att gå hem och bajsa?

Det var det stördaste jag har varit med om. Men tydligen finns det dom som har problem att göra nr.2 på krogen. Detta hände i går när vi var ute och drack lite vin, när min vän gick på toaletten fick jag denna bekännelse av killen hon limmat på. Han kunde inte nog understryka hur sugen han var, men ville att jag skulle förstå hans problem. Det gör jag inte. Haha.

Någon timma senare råkar vi ut för ett skäggigt gäng på tre, dom bjuder på vin och undrar om vi ska sitta hos dom eller dom hos oss. Vi satt så skönt i mjuka fåtöljer så jag tyckte att dom i så fall fick flytta till oss, varför flytta sig i onödan liksom? Detta gör den ena grabben så förbannad, han menar på att jag borde förstå hur omanlig han känner sig om han måste komma och sätta sig hos oss och inte tvärt om.....eh?

Ja, vad säger man. Slå ihop dom händelserna + en femkant i Helenes säng så förstår ni varför jag inte kan sluta skratta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stört sjukt, men fy fan vad kul!! ;)

2009-04-20 @ 08:52:11
Postat av: m

Men va fan.. Hur svårt är det att BAJSA liksom?!? Hahaha..



2009-04-20 @ 13:16:14
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0