Soligt värre

Nej jag sitter inte bara hemma och kliar mig i skrevet hela dagarna. Jag är ute i solen och filosoferar, dricker kaffe på mysiga fik. Pratar med härliga människor om spännande saker och tränar mina katter på apport med en rosa råtta. I dag ägnade jag åtskilliga timmar till två personer som talade om en del för mig. Mycket som jag inte visste om mig själv. Det kan vara skönt att få en inblick i hur andra personer ser mig eller vad som förväntas av mig. Tack för det.

I morgon är det en ny dag. Jag kan inte lova bättre uppdatering men jag ska försöka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig dag

Vi lär väl höras och synas ikväll antar jag :)

2009-04-30 @ 14:40:53
Postat av: m

Skönt att du inte Bara sitter hemma å kliar! :)



Lufta! Och naturell yoghurt sägs funka... Har dock aldrig vågat mig på att prova..



2009-05-01 @ 07:29:48
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0