Bilbingo bitter


Jag tyckte jag var så nära helatiden. Men inte ens en hundring fick jag vinna. Men det var värt det ändå, äggmackor och kaffe. Nu har jag bäddat rent sängen från katthår och tagit en springrunda. Jag trodde inte att jag var ett så bra sällskap åt mig själv som jag faktiskt är. Sitter och lyssnar på Anna Ternheim och njuter av att jag kan tänka högt, ingen skrattar när jag pratar med katterna, till och med svarar åt dom. Jag kan sova tvärs över sängen, eller inte sova alls utan att någon stör sig på det.

Men jag undrar ändå om du skulle vara ett mycket trevligare sällskap. Det skulle du.  


"Maybe we are the damaged ones
endless need, like a burning sun
Burns like you, my damaged one


You and I in a shamless state
I want you so badly you know, that it's a pain to wait
what keeps you from moving, are you afraid to be loved?
See how my hands shake, I was raised on it like a drug"

                                                                       - Damaged Ones, Anna Ternheim



Kommentarer
Postat av: emma thoren

Nu är vi snart hemma =) nästa fredag, skall vi ses nått då??

2009-08-18 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0