Ostpaj med snopp

Malin bjöd på mysig dag i hennes stuga i går, 5 surriga tjejer + jag som bara sov. Man somnar så lätt när människor mumlar och en värmande brasa sprakar vid fötterna. Jag hade ingen energi till övers för någonting mer än att göra snoppen på ostpajen! Tänkte ägna kvällen åt att äta choklad och kolla på Factory Girl med snygga Sienna Miller, men min dator fungerar ju inte riktigt som den ska sedan den åkte i golvet. Så vad händer då? Torsdag och ingen utgång, det kryper lite i benen och jag skulle behöva klä på mig lite snygga kläder och sminka mig. Det gör mig glad. Är lite trött på att se en sliten fundersam och ledsen Sara så fort jag tittar mig i spegeln.

Jag har förresten fått rynkor, under ögonen. Får inhandla en hel hög med anti-age produkter och hoppas på att dom försvinner. Jag vill inte bli gammal och ännu mindre se gammal ut. Någon som har bra huskurer mot rynkor? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0