Inte guld

Haha, tyckte denna var lite rolig:

Människor säger ofta att de vill rädda planeten,
men de misslyckas att göra kopplingen,
att om du vill rädda planeten:
Ta ditt liv!
Planeten kommer att räddas utan dig.
                                                              - Bill Hicks.

Allt som glimmar är inte guld. Jag är sjukt bra på att spela teater, säga att jag mår bra när jag inte gör det. Klistra på ett leende på mina ledsna ögon. Jag tycker att mina tankar är otroligt vackra samtidigt som dom skrämmer mig. Men det absolut värsta som skulle kunna hända är att jag förlorar den mörkare delen av mig själv, den delen som är mest jag.


Kommentarer
Postat av: femman

Så länge den mörka delen, inte tar över, så är den helt ju helt okej... Det gäller bara att hitta en balans som funkar..

2009-08-20 @ 08:52:25
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0