Semy´s fanclub


Är fullbokad helatiden, fester, vänner, katter...jag hinner inte blogga. Men nu blir det ju snart höstväder. Då kan jag sitta hemma under en filt, dricka rött te och skriva. Lite bilder från helgen får ni nu. Och en..hmm..ganska spännande text! Handlar om mig? Jag har inte skrivit så mycket i bloggen om det som hänt mellan mig och Anders, och vissa av er frågar fortfarande om det är slut mellan oss. Jag förstår att man kan vara arg, ledsen, besviken och sårad. Men det ger väl inte honom rätten att snacka så mycket goja som han gör. Jag är också ledsen, för det som hänt och att vi inte fick ett snyggt avslut men det finns andra sätt att ventilera det på.






"I rådande stund så har jag kommit 25% in i dessa äckliga varelser som har knu.... våldtagit ätit o hånat mig hela dagen. Känns nästan värre än att bli piskad, förnedrad, hånad av en islamisk babian från tunisien som tydligen visade att hjärtat satt nere vid ku.... istället för normalt på vanliga människor vid vänstra lungan(fysiolog blir nog jag aldrig). Nåväl ska inte gråta över spilld mjölk, men tyvärr är det så att mitt svart gula ap ursprung har gjort mig tydligen alldelles för blåögd när jag kom till den civiliserade västvärlden. Har min känsla varit lika grym som den var för någon vecka sedan, när exet ringer o skäller på en för att min ringer o är janne på natten, då frågar jag henne rakt ut, har du träffat en babian inatt ..... tyst tyst så fortsätter hon o snackar massa skit, mina normalt så bra hörsel hör ingenting o avslutar med att upprepar frågan. Jo svaret blev jooooo. Geniet jag blir trasig, men tänk att lägga energin istället på pokern o ha de bra känslorna då skulle jag varit durrrr ggr 3. Okej ,när jag har rådfrågat folk så skakar de bara på huvudet  och frågar om jag också är en babian som orkar ens bry sig ens i samhällets lägsta bottnen, herregud de kan ju ens leva på poker......
Nu kom denna bitterkänsla igen, men den var inte långvarig för insiktsfulla lilla jag har insett att man gilla dem som har äkta kärlek(som alla på pokerklubben ja som ni förstår utom en padda) i sig än de som gillar gangbang o gillar att ventilera sig på frösöbron. Sedan viskade någon också i mitt öra att ska man älska någon som ska ner till den stora huvudstaden för att hälsa på en släkting, plötsligt hamnar hos en som har massa tecken på axlarna o förvirrade jag ringer upp på söndagen(från en slaskig natt från pokerklubben) och undrar vart hon är? Man är för lollig som människa som kan acceptera att sin ena hälft även älskar att festa o följa med andra unghingstar på hotell(rummen) G3 etc.  Men tydligen var man så förbannat dålig människa så att man har rätt att göra vad man vill o få att känna att jag har gjort fel. Men går jag in på nationencyklopedin så star det ganska tydligt att psykopater är manipulativa, något som jag har fått erfara nu och jag hoppas på för hennes skull att hon äntligen har landat rätt nu(går upp på mornorna o skriker ALLAH med sin prins från ja vart nu det är). Nej nu var det slut ordat, om de vidrigaste, slemmigaste o (skönaste) filurerna jag träffat på mitt hitills ganska långa liv. Haha en sak hade ialllafall bondjäntan rätt på, när jag kom från en grindstuga till bunkern så första jag gjorde var att slog på datan o tog en snus (beroendeframkallande kemikalier, det hade hon också rätt i, att jag är nog en gravt beroende av onda ting inklusive ja vad hon nu hette)"

Kommentarer
Postat av: emma thoren

Men är det anders som har skrivit allt det där?? på sin poker blogg eller vadå? SJUKT!!

2009-08-18 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0