Vad får du i julklapp?

En snabb blogg innan vi drar. Det råder delade meningar hemma hos oss på julafton, när det gäller klädsel. Varannan jul har jag legat på sjukhus och verkligen varit superdålig. Min ulcerös colit som har spökat. Denna jul är det faktiskt dags igen (om man ska följa traditionerna) Men jag mår hur bra som helst! Men för att jag inte ska behöva känna mig ännu sjukare så har vi bestämt att det är myskläder som gäller på julafton. Varannat år? Haha. Så nu vet man inte riktigt om man ska klä upp sig eller ner sig. Jag kör på röd tunika och sammetsleggings. Mina smycken får klä upp mig lite.

Nu åker tjocksockorna på. Det är kallt i Husås, eller så är det för att de blir extra mysigt så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0