Vuxenpoäng

Haha. Det trodde jag ALDRIG om mig själv. Visst, jag tycker julen är mysig men jag får julstämning så det räcker när jag är i Husås. Men nu har jag faktiskt julpyntat vårat hem. Det är vuxenpoäng. Nu kan bebisen komma vilken dag som helst. Jag är redo!? Eller räcker det inte med att kunna julpynta för att bli en bra mamma???

 Hur mysigt som helst är det här iallafall, jag fattar inte riktigt att jag bor här. Känns som att jag går runt i en butik. Vi fick den efterlängtade soffan idag också. Så nu är det bara att komma upp hit och fika och mysa ner sig framför TV:n. På onsdag ska vi spela bingolotto som riktiga vuxna gör ;) Jag förstår nu hur ni känner, alla ni som julpyntar. Shit vad jag myser. 


Granris från Husås, ljusslinga från IKEA.
Rosetter, kulor och katternas julklappar.




Fåtöljer som mamma klätt om själv.
Och en julstjärna som Semy köpt.
 




Ljusslinga på balkongen och en stjärna i fönstret.



Nya soffan!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint ni fått till det! Fåtöljerna blev ju jättefina där, ser fram emot att se allt sen. Älskar dig! kram

2009-12-22 @ 07:21:39
Postat av: Towa

Jättefint... :) det räcker iaf inte med att julpynta för att bli med barn :) haha.. jag trodde det stod så först

2009-12-22 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0