Jag borde verkligen skämmas

Mitt inlägg "Liten men intensiv" var inte menat att göra någon fundersam över vad dom betyder för mig. Flata är ett skönt ord jag gärna slänger mig med och det betyder cool fräck brud som vågar stå för sina åsikter. Om Kajsa sen vill försvara sin vän - fine. Men här finns inget att försvara. Malin är en av det roligaste och skönaste människor jag har träffat. Om man i sin lilla värld någonsin kan tro att jag skulle snacka skit om en människa jag älskar. Då känner man inte mig :) Och borde kanske inte heller tro att man gör det.

Om Malin i min blogg nu är den Malin som Kajsa tror sig veta att hon är.....

Om Malin kan hälsa genom Kajsa att hälsa till mig, då hälsar jag hellre tillbaka till Malin att hon är så fin...för varför ska jag gå genom Kajsa som har fått allt om bakfoten :P Jag trodde att Malin förstod mitt internskämt om att hon är lite hemlig, vi har haft fåtaliga disskutioner om att vi borde träffas oftare. Att hon och Oscar är liiite för roliga att ha tillsammans på kalas - de var bara ett skoj skämt. Som man får ta så seriöst som man tar mig. Och Kajsa du tar mig seriösare än någon annan gör. Tack :)



"förresten så hälsar ....piiiip....att om du tycker att hon är hemlighetsfull så är du välkommen att höra av dig med frågor, kanske skulle hon kunna hjälpa dig med dina frågetecken. och hon tackar så mycket för benämningen flata, nu vet hon vad hon ska kalla sig!"

"hmm, vad menar du nu? flata var ju just ett snyggt ord. det inget ord jag skulle välja på världens bästa malin. vad du kallar dig själv är en sak, men att dra in andra personer och sätta benämningar på dom, det känns rätt onödigt? och enligt mig är malin inte ett dugg hemlighetsfull, så om du har några funderingar eller frågor angående hennes liv så är det bara att höra av sig, jag svarar så gärna!
Kanske uppfattas jag som lite bitchig eller grinig nu, men jag är jävligt rädd om mina vänner och uppskattar inte när jag får läsa saker om dom som varken känns korrekta eller speciellt snälla.

/Kajsa

ps. Att lyssna på skvaller är en sak, men att skriva ut skvallret om en person som inte vill stå med i din blogg kanske inte är helt schysst? ds."


Ta dig lite tid att svara på detta formulär och skicka in det till mig omgående!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

att ordet flata betyder cool fräck brud som vågar stå för sina åsikter hade jag inte en aning om. jag trodde det var i stort sett ett annat ord för lesbisk. om jag förstått det hela fel så ber jag om ursäkt, hade faktiskt inte någon koll alls på att det betydde det du skriver. jag och m fick ju i alla fall samma uppfattning av ordet.



jag påstår absolut inte att du snackar skit sara, det tror jag inte ens att du gör! finns liksom ingen skit att snacka om m överhuvudtaget i alla fall :) jag tyckte bara det kändes lite klumpigt att lägga in henne som flata och påtrycka att jo det är du, som du skrev. att du sedan skrev att hon var hemlighetsfull är väl inget fel eller konstigt med, det får du gärna skriva! det var väl ett dåligt skämt från mig att du kunde fråga om du ville ha svar på nåt. vill du veta vad m pysslar med om dagarna så får du ju såklart fråga henne själv :) och jag kände mig ganska säker på vilken m du berättade om eftersom du nämnde saker som jag visste om henne. bara. (att hon var cool visste jag, visste bara inte att det kallades flata)



det var aldrig meningen att du skulle bli arg eller sur/grinig över mina kommentarer, men eftersom jag pratade med m och hon inte gillade vad som stod och inte heller ville vara omskriven sådär, så skrev jag till dig. känns ju skönt att vi delar vissa åsikter angående henne åtminstone, för hon är definitivt en av de roligaste, skönaste och finaste personerna.

2009-03-01 @ 04:21:57
Postat av: vasso

1.Absolut :)

2009-03-01 @ 07:50:43
URL: http://vasso.blogg.se/
Postat av: malin

Åh vad jobbigt det här blev nu...

En höna av en fjäder eller vad ska man säga?

Alltså, jag känner mig nästan hedrad som får så mycket plats på denna blogg med inte bara ett utan två inlägg ;)

Haha, jaa Sara jag har så sjuuuukt kul med dig och du vet hur mycket jag tycker om dig så det är lugnt, men flata vet jag inte om jag titulerar mig som, behövs inga benämningar alls tycker jag, blir bara förälskad i personen och inte könet och ja du känner ju mig :p

Hemlighetsfull Näee vaa?! det vet jag inte om jag direkt är ;)

Och skriv på om mig du hehe.

Kram kram

2009-03-01 @ 12:25:39
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Siolia

Men jag förstår bara inte varför Kajsa bry sig över huvud taget, precis som att Malin inte kan ta sin egen fajt..om hon nu inte gillade vad jag skrev..



Att det skulle kännas så svårt att på en skämtsam nivå bli kallad flata, det visste jag inte. Jag trodde inte heller att det skulle tas så hårt som det nu gjorde. Jag skrev ju om många och överdrev det mesta om alla. Men där det nu tog hårdast - det förväntade jag mig inte :) Men jaja, nu har jag ju tagit bort de rader i bloggen där Malin nämndes men nu näms hon överallt i kommentarerna istället. Det kanske är bättre de än att ligga i ett inlägg. Eller sak samma. Ingen aning.

2009-03-01 @ 14:56:39
Postat av: Kajsa

det är väl lite av mitt problem tyvärr. att jag bryr mig för mycket.



det var aldrig menat att ta så hård på dig, om det verkat så. du är ju en trevlig fin tjej och jag tror inte alls att du avsiktligt var dum. absolut inte! så jag ber om ursäkt för min kommentar, jag borde inte ha lagt mig i. det är ju din blogg.





för övrigt är dina kattungar skitsöta!

2009-03-01 @ 19:42:59
Postat av: Lollo

Ja du mitt lilla ex, nämn mig gärna i din blogg men du skulle bara våga säga att jag är flata eller lesbisk, då skickar jag minsan ett sms illa kvikt.

/Från din bisexuella exförlovade =)

2009-03-04 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0