Kattägare

I dryga två timmar pratade jag med banken, om sparande och lån. Nu är jag så mycket klokare. Förhoppningsvis ägare till en blå och en brun ragdoll snart också. Jag funderade på att skaffa en hane och en hona och para dom. Det skulle jag tycka var hur roligt som helst! Jag väger fördelar mot nackdelar och kan egentligen inte hitta någonting som talar för att jag inte skulle kunna börja avla ragdoll´s. Mycket jobb såklart och kanske inga jättesummor man skulle tjäna på det. Men tänk vad roligt att få ha ett gäng kattungar här, hitta hem åt dom. Ta hand om dom och se till så att dom får en underbar start i livet och hitta underbara familjer där dom kan bo. Jag är en drömmare - det är jag. En obotlig sådan. Men detta verkar inte allt för oöverkomligt faktiskt.

I dag kom världens härligaste människa in på Ticket och gav mig en kram, men fick höra att hon lösenordsskyddat sin blogg pga att hon fått tråkiga kommentarer. Det är helt förjäkligt att töntiga människor ska få förstöra. All denna bloggmobbning som avundsjuka och sura bloggläsare håller på med. Man ska inte behöva ta skit från andra när man inte själv slänger skit runt omkring sig.

Jag trodde dock att ditt lösen som jag fick funkade,
men kommer inte in :( Så maila!



Chicago black & white

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0