Djerba



Det skulle vara en hemlighet men en hemlighet kan inte vara en hemlighet allt för länge i våran familj. Den 2:a Juni firar vi mammas 50 års dag på pirat ön Djerba. Ett all inclusive hotell med gigantisk pool, med andra ord kan jag äta och dricka så mycket jag vill under 7 dagar utan att det kostar mig någonting extra. Jag blir bortskämd med sol till våren, den 8:e Juni åker jag till Turkiet och en månad senare Tunisien. Jag är så snygg i solbränna. Jag kan inte förstå människor som inte vill resa för sina pengar. Resa måste vara det ultimata - Resa är meningen med livet. Visst jag hånar ibland tråkiga charter resenärer som inte vågar ta ett steg om inte en svensktalande guide håller handen. Men efter några utmattande långresor med strul att finna boende så välkommnar jag två lugna charter veckor.

4999:- ligger en Brasilien resa på hos Ving. Endast flyg. Två veckor. Men det kan väl inte vara så svårt att hitta nåt billigt boende där. Avresa 11/3. BOKA! Snart är det försent ;P



Kommentarer
Postat av: Towa

Jag ser fram emot kattungar =)

2009-02-25 @ 11:33:53
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: m

Men ååååh vad underbart med att resa så mycket!!



Sjukt avis!!



2009-02-25 @ 16:25:32
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0