Du är tråkig inte Vi

Jag älskar människor som vågar bjuda på sig själv och inte räds ett garv. Det går i släkten att vela spöka ut sig och aldrig bete sig som alla andra. Nej varför ska man? Alla andra är ju så tråkiga. Du  är tråkig och Du är tråkig och Du är tråkig....men Vi, vi är bara roliga.

Synd att jag inte kunde visa er filmen där syrran danar makalöst sexigt med en termos (?) Eller det kanske var lika bra att jag bara kunde skärmdumpa den, haha. Men när jag har skummat igenom Samsung PC Studio instruktionerna och kommit fram till hur fasen jag beter mig för att kunna redigera och verkligen spara en film. Då JÄKLAR!


 




Kommentarer
Postat av: Alex

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja ha en design, men det skulle kanske vara bättre om du gav den till en som inte har någon egen design.

continue to make the internet a beautiful place ;) (stavning)

2009-02-22 @ 09:34:15
URL: http://alexslife.blogg.se/
Postat av: Sara

Kikade förbi, mycket fin blogg. Trevlig söndag//Sara

2009-02-22 @ 10:34:55
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Towa

haha svenne är så rolig på bilderna..

2009-02-22 @ 13:20:11
Postat av: Svenne

Fy fan vad otroligt skabbigt kort!!!!!

2009-02-22 @ 18:45:34
Postat av: Siolia

Haha men Svenne du är ju skitläcker på dom bilderna ;P

2009-02-22 @ 19:53:18
Postat av: Nettan

JA, vad ska man säga??

Det såg ju ganska kul ut.

2009-02-22 @ 22:04:02
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0