Blå blå himmel och vatten..

Jag har funderat på kattnamn hela dagen.
Sir Azrael och Sir Belzer heter mina katter - iallafall i dag.

Hoppas ni vandrar på lika rosa moln som jag gör. Jag har dock fastnat i lite beslutsångest då en kvinna svarade lite sent på mitt mail. Den kullen är inte född ännu men tittar man på föräldrarna ser man ju verkligen vilka vackra djur det skulle kunna bli. Och ska jag lägga 8000:- per kisse ska det ju kännas rätt ända ner i tårna. Då är det OK att ha beslutsångest.

Jag letar nu två blå bicolour killar som vill flytta till mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och Emma ovänner???

2009-02-26 @ 18:54:36
Postat av: Towa

vad är det där för anonym kommentar?

2009-02-26 @ 20:38:46
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0