Gambia en vecka ospecat

Jag har sagt det förut men säger det igen. Hade jag bara haft lite ledigt hade jag dragit till Banjul en vecka, i Gambia. Snubblar ibland över sistaminuten resor dit för runt 3000:- Nästa resa dit med Ving går 16:e Feb, just nu ligger den billigaste på runt 6000:- men kanske dyker det upp nåt billigt ospecat snart. Lätt att jag skulle åka på charter dit. Men undrar just vart man skulle kunna hamna? I en liten by med glada underbara människor kanske. Eller Jordanien ospecat för runt 4500:- med Apollo.

Nu ska jag fika med systrarna på stan och drömma mig bort.
Kanske inte har uppdaterat er gällande Norge, men det blev inget. Jag fick ett nytt jobb och en ny inneboende så nu längtar jag inte alls från stan. Jag har det jag behöver här.
När vänner sviker och försvinner finns det bästa kvar, gissa vad/vem och vilka? ;) 


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0