No no no

Jag klev bara upp ur sängen för att äta en stenungsbakad ruccolapizza med mozzarella. Det var också här jag blev inspirerad att fota nakna kvinnor svartvitt. Så vem blir mitt första offer? Nej då men jag surrade lite med en gammal vän, och de visade sig att han har en fascination för att fota nakna kvinnor svartvitt. Fick se lite bilder och dom är verkligen jätte vackra. Han söker modeller att fota faktiskt - och jag är inte direkt modell typen - men du kanske är det? Bilderna kommer så småningom finnas på hans sida HÄR.


När jag pratar med honom så kommer jag på att jag har tappat bort en liten del av mig själv. Den kreativa Sara. Jag vet inte varför det har blivit så men jag längtar efter henne. Kanske kan svartvita nakna kvinnor ge mig en knuff i rätt riktning.




Kommentarer
Postat av: Mona

Vilken fin bild, vad använder du för redigeringsprogram?

2009-02-23 @ 09:25:24
Postat av: Towa

:) söt

2009-02-23 @ 10:38:53
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0