Loppis



Jag ska aldrig mer ha ett förhållande med någon som har ett beroende, det spelar ingen roll om det handlar om spel, sprit eller nikotin. Inte ens en tuggummi beroende nisse kommer innanför dörren. Du får inte knulla mig om du så mycket som nämner en pokersite. Så förbannat sjukt less på att alltid bli satt i andra hand. Då kan jag lika gärna vara singel och galen, festa hela helgerna (gör jag ju ändå) Men usch - jag hatar hur jag beter mig nu. Hur mitt förhållande formar mig till en ynklig liten geleklump som inte tror att hon duger till nåt. Så ska det inte vara. Att känna sig värdelös och trött är inte riktigt min grej....


Återkommer om ändrade familjeförhållande...ja..alltså, vi eller snarare jag ska ha kattbarn som sagt. Den 25:e mars kan jag plocka upp dom i Sundsvall. Tills dess behöver en hel del fixas. Jag ska ha kattlåda och kattburar, lite leksaker och en borste. Dom måste ha mat och vatten skålar. Borde kanske ge mig ut på djurprylar loppis!?



Kommentarer
Postat av: m

hmm.. hittade du inget alls? Förvånade alla måste ha blivit när du kom naken till jobbet ;-)



2009-02-25 @ 17:44:59
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur ska det gå med kissarna när du ska ut och resa så mycket? se till att du har en pålitlig kattvakt innan du skaffar några. det är min enda anledning till att jag inte har skaffat nån katt, man blir ju rätt låst :(

2009-02-25 @ 19:21:27
Postat av: Mia

men hur ska det gå med kissarna när du ska ut och resa så mycket? se till att du har en pålitlig kattvakt innan du skaffar några. det är min enda anledning till att jag inte har skaffat nån katt, man blir ju rätt låst :(

2009-02-25 @ 19:22:04
Postat av: Mia

ooops, inte meningen att spamma :)

2009-02-25 @ 19:23:09
Postat av: Nettan

Vilken SÖTNOS, du ska skaffa dig!!

Kram

2009-02-25 @ 19:35:16
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Fröken Lundgren

Lycka till med kissemissarna! Det kommer gå greit.

2009-02-25 @ 21:52:12
URL: http://cariolina.blogg.se/
Postat av: Siolia

Det kommer gå toppen Mia :) Jag har redan kollat upp med hela familjen och bokat in dom på kattvakt redan. Haha. Det löser sig. Då känns det värre att få hundvakt faktiskt, katter är behagliga och behöver inte gå ut och kissa kl 06:00. Ja katt kommer gå bra, men tänker mig nog för en extra gång innan jag skaffar hund dock. Dom känns omöjliga att leja bort några dagar om man inte ska vara hemma

2009-02-25 @ 22:58:41
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Towa

äntliggen skaffar du barn

2009-02-26 @ 09:00:38
Postat av: Mia

aha, då har du ditt på det torra :) jag älskar ragdolls, och maine coons! mmm..

2009-02-27 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0