Liten men intensiv

Nu möblerar vi om för att anpassa lägenheten till tre personer och två katter.
Ny inneboende kommer i morgon och det finns en del som måste fixas. 

♣ Göra plats i kylen så hon slipper förvara mjölken på balkongen.
♣  Tömma det överfulla rummet hon ska bo i så sängen och hennes kläder får plats.
♣  Flytta ihop sofforna så tre personer samtidigt kan kolla på TV.
♣  Bjuda in till inflyttningsfest med mycket dricka så hon får veta vilka hon..egentligen..flyttat till. Mohaha.
♣  Komma ihåg att berätta att man inte får visa tuttarna på G3.
♣  lyssna inte förmycket på Towa, då är du snart producent för hennes nya dokusåpa "våga suga"
♣  Introducera henne i konsten att supa sig så full så man skämmer bort..framför allt..alla andra. Men inte sig själv.
(Men vad vet jag - hon kanske redan kan det?)
♣  Hur förklarar jag hur vi alla är sammankopplade...

Sara har varit förlåvad med Lollo, Lollo kysste Anders, Anders är tillsammans med Sara, Saras syster Towa hade sex med Oscar - som är adopterad från Colombia precis som Lollo och som också är Saras absoluta bästa partytrick. Ingen lyfter en fest som Oscar. Oscar blev sedan tillsammans med Saras syster Emma som sedan gjorde slut och har nu en pojkvän som har en bror på G3 vars största intresse är att slänga ut Sara från krogen där förresten Saras syster Emma har jobbat. Oscar har samma intresse som Sara att bli utslängd. Emma har silikontuttar, lilla Towa fettsuger sig om ett par månader för pengarna hon drog in på sanningens Ögonblick och Saras största dröm är att bli pinn smal. Oscar har redan bokat tid med nya tjejen för en dejt som hon inte vet om. Lollos nya tjej Vasso är smal som alla andra vill vara och är grek, dit vill jag åka - Grekland alltså. Hon har en syster med snygga brillor som också hänger på G3 ofta men som lika ofta dansar Sara från golvet.

En liten men intensiv bekantskapskrets ♥
Välkommen hem till oss.





Kommentarer
Postat av: Nettan

DET var invecklat! Men tur att DU vet ialla fall.

Kram

2009-02-27 @ 18:17:48
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Kajsa

"Malin är flata (jo det är du) och L Word fantast - hittar alla avsnitt jag vill se men som jag inte hittar. Lite hemlig med sitt liv och syns endast till då det är kalas. Också den bästa att ha på fest...men skvallret säger att Oscar och Malin på samma fest - kan bli liiiiite för roligt?"





hmm, vad menar du nu? flata var ju just ett snyggt ord. det inget ord jag skulle välja på världens bästa malin. vad du kallar dig själv är en sak, men att dra in andra personer och sätta benämningar på dom, det känns rätt onödigt? och enligt mig är malin inte ett dugg hemlighetsfull, så om du har några funderingar eller frågor angående hennes liv så är det bara att höra av sig, jag svarar så gärna!

Kanske uppfattas jag som lite bitchig eller grinig nu, men jag är jävligt rädd om mina vänner och uppskattar inte när jag får läsa saker om dom som varken känns korrekta eller speciellt snälla.



/Kajsa



ps. Att lyssna på skvaller är en sak, men att skriva ut skvallret om en person som inte vill stå med i din blogg kanske inte är helt schysst? ds.

2009-02-28 @ 09:50:34
Postat av: Kajsa

förresten så hälsar Malin att om du tycker att hon är hemlighetsfull så är du välkommen att höra av dig med frågor, kanske skulle hon kunna hjälpa dig med dina frågetecken. och hon tackar så mycket för benämningen flata, nu vet hon vad hon ska kalla sig!

2009-02-28 @ 09:52:21
Postat av: vasso

Haha, klockrent :)

2009-02-28 @ 16:24:52
URL: http://vasso.blogg.se/
Postat av: fia

De eviga G3 hängarna! På med hatten så kör vi!

2009-02-28 @ 17:41:53
URL: http://sofiasmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0