The smile



Okej, om jag ler får jag som jag vill.
Det är alltid mitt knep och det har alltid funkat.
Just nu steker min grottmänniska till pojkvän blodpudding som luktar fan i hela lägenheten, i går stekte han bacon och i förrgår falukorv. Dessa tre lukter är det vidrigaste som finns i matväg. Jag behöver hitta en undersökning som visar det farliga med att äta kött varje dag. Sen ska jag printa ut den och klistra upp på kylskåpet.

Istället för att sätta upp bilder på smala tjejer, eller vältränade killar på kylen. Sätta upp ett hot. Som detta:
"Anders, du skulle bara våga!...."




Kommentarer
Postat av: Mona

Jag brukar sätta upp "hot" på dörren, "Köper du inte..pasta..idag, då djävlar" eller "glömmer du ungarna i dag igen då ska du få se på ett och annat" hehe =o)

2009-01-23 @ 12:35:25
Postat av: Carina M

Haha, hot är min melodi med när jag inte får som jag vill. Jag får oftast inte som jag vill ändå - men det är en annan femma.

2009-01-23 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0