Wihoo

Åh vad dagen slutade bra. Trevliga Helene från Uppsala ringde och ville hyra rummet. Så jäkla skönt, man blir inte direkt fet på en halvtidslön. Jag pendlar ständigt mellan att säga upp mig och dra till någon öde ö till att stanna kvar och hoppas på att jag får jobba längre dagar på Ticket. Så frustrerande. Vad gör man när man har två alternativ som verkar lika dåliga eller lika bra. Singlar slant?

Provade en ganska rolig grej.
Snurra din högra fot medsols, samtidigt som du ritar en 6:a i luften med vänster hand. Haha. Helt sjuk. Hojta till om du klarar det.


Säga vad man vill om lillasyster men nu har hon faktiskt en tävling på bloggen man vill vinna.
Jag vill iallafall det. Kolla HÄR.

Är det så här ni uppfattar oss?
Anders vill kramas men jag vill äta.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ser inte dig äta så ofta men ser anders krama på dig betydligt oftare.

2009-01-27 @ 13:24:02
Postat av: Anonym

det där me fötterna va fan lite knepigt.

jag testade utan att tänka så mycket o kände mig riktigt kaxig eftersom jag lyckades medetsamma.

men sen gjorde jag de jag inte skulle ha gjort, slutat och började om. då gick det inte alls förrän efter en bra stund.

aa dessa små tidsfördriv haha är de inte guld värda :)?!!

2009-01-29 @ 19:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0