Klart!

Har packat allt som går att packa. Städat och putsat. Det är rörigt som aldrig förr men jag har stenkoll på grejerna. Det är skönt ändå att få fixa allt själv, då vet jag att jag verkligen får med mig mina grejer. När jag och Lollo flyttade ifrån varandra och skulle börja dela prylar hit och dit. Då struntade vi bara i allt, eller mycket. Vi övergav kontraktet till dom som bott i andra hand. Och dom fick de mesta av grejerna med. Haha. kan fortfarande komma på grejer som jag saknar.

Har duschat av mig städsvetten och ska unna mig en kväll på stråket ;)
Ses vi där?



Kommentarer
Postat av: m

Hoppas det blev en lyckad kväll på stråket! :)

2009-07-28 @ 09:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0