Skillnad..

Jag undrar ganska ofta hur det kommer sig att det är så intressant för andra - allt jag gör. Funderar också på om man inte är väldigt trångsynt om man tror att det bara finns ett par sätt att såra en annan människa på. Som om det inte skulle finnas tusen sätt, varvid alla är lika usla. Det är ju bara du själv som vet vart du drar gränsen för när du blir sårad. Vissa har högre smärttröskel än andra, men man kan inte jämföra den typen av smärta. Den är lika individuell som vi alla är.
Med andra ord försöker jag bara reda ut varför det är mer okej att vara totalt frånvarande i ett förhållande i 6 månader, och då menar jag både fysiskt och psykiskt. Medans det är dödsstraff på att vara otrogen. Jag förstår inte de. Det finns å andra sidan väldigt få personer jag förstår mig på.

För att återgå till någonting roligare så fick jag lite raggningsknep av min systerson idag. Tack! Jag behöver dom säkert ;) Men enligt honom är det ganska enkelt att hitta en ny kille, jag går bara fram till någon och frågar. Rakt ut. Han har redan sett ut honom åt mig också, och han kunde göra nåt roligt trick med tummen om jag inte minns fel?

Finns en massa bilder på mig där jag bara ser fånig ut, ben och armar kors och tvärs. Jag hoppar och slänger mig hit och dit. Jag älskar dom bilderna på mig själv. Just nu ger dom mig energikickar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0